Friday 31 March 2017

Cara PruBSN Platinum Beri Ganjaran

Friday 31 March 2017,12:48 pm




Tahukah anda bahawa sekitar 4/5 pekerja di Malaysia bimbang tidak memiliki wnag yang secukupnya untuk meneruskan hidup ketika persaraan?

Tahukah anda 1/5 rakyat Malaysia yang bersara melaporkan mempunyai pendapatan yang jauh lebih sedikit daripada sebelum mereka bersara.


Jadi, daripada kebimbangan tersebut, 

Bagaimana jika anda boleh menikmati percutian, jaminan yuran pendidikan anak-anak anda atau menunaikan Haji atau Umrah tanpa sebarang kerisauan?

PruBSN Platinum memberikan bayaran tunai tahunan setiap tahun bermula dari penghujung tahun sijil ke-2. Bayaran tunai tahunan digandakan mulai penghujung tahun sijil ke-11 dan seterusnya. Semua ini bagi memenuhi segala impian dan kehidupan yang anda inginkan.


Bagaimana jika anda boleh mempunyai lebih banyak wang semasa anda bersara?

PruBSN Platinum membolehkan anda mempunyai kuasa membeli di usia emas menerusi manfaat matang pada umur 55,60,70 atau 80 tahun. Ia juga membolehkan anda menikmati potensi pulangan melalui pelaburan daripada rangkaian dana Takafulink yang terulung di pasaran.


Bagaimana jika anda boleh mengurangkan tempoh bayaran dan menikmati manfaat sama lebih lama?

PruBSN Platinum direka secara unik bagi membolehkan anda membayar hanya selama 5 tahun minimum, tetapi menikmati manfaat sehingga umur maksimum 80 tahun. 


Bagaimana jika anda boleh memastikan masa hadapan yang terjamin buat yang tersayang sebelum anda meninggalkan mereka?

PruBSN Platinum melindungi anda sekiranya kehilangan nyawa atau Hilang Upaya Kekal dan Menyeluruh (TPD) dengan perlindungan asas. Ini membantu menyediakan sokongan yang diperlukan buat keluarga untuk meneruskan kehidupan. Ia juga menggandakan perlindungan jika berlaku kehilangan nyawa atau TPD akibat kemalangan sebelum berumur 70 tahun. Anda juga boleh meningkatkan perlindungan nyawa daripada serendah RM300,000 dengan rider Term Protector.


Oleh yang demikian, rancanglah persaraan anda dengan sebaiknya dan memberi manfaat kepada diri sendiri dan  keluarga tersayang.

✔Sebarang Pertanyaan Boleh Hubungi 
 Suziana 012-6888 266 
 Nizam 012-7787 785 
 Takaful Consultant 
 IG: suebeleza

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...